"מה שהשמאל לא מקבל בקלפי – הוא מקבל ברחוב"

מהדורת הבוקר No Comments on "מה שהשמאל לא מקבל בקלפי – הוא מקבל ברחוב"

איתי גדסי במהדורת הבוקר: "אם חוק הגיוס לא יוצמד לתקציב גם הוא יגנז. הם לא יתנו לממשלה להעביר כלום". אברימי קרויזר: "נתניהו הקים ממשלה אבל הוא לא שם. נראה שהוא לא רוצה להיות שם"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמי מילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשנים איתי גדסי ואברימי קרויזר, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון), על חוק הגיוס וההתקפלות החרדית מול הממשלה.

איתי גדסי: "אם חוק הגיוס לא יוצמד לתקציב גם הוא יגנז. המושב הקרוב של הכנסת יתאפיין בכך שהשמאל הבין שמה שהוא לא מקבל בקלפי הוא מקבל באמצעות הרחוב, הם לא יתנו לממשלה להעביר כלום. בסוף לא נקבל לא את הרפורמה ולא את הטיפול ביוקר המחיה. אני שומע שנתניהו לא מוכן להביא את הרפורמה גם אם המו"מ יכשל".

אברימי קרויזר: "אנחנו משתתפים במשחק (הפוליטי) כי עדיין הציבור החרדי נלחם על היסוד שלו. על תקציב עולם התורה, על צרכי הדיור וחוק הגיוס הוא המשחק הכי גדול. נתניהו הקים ממשלה והוא לא שם. נראה שהוא לא רוצה להיות שם. הוא נמצא שם בצורה מאוד מוזרה. אולי כדי לנהל מו"מ על פרישה או עסקה. אם נתניהו היה רוצה היה מעביר רפורמה, היה יכול להדליק את הציבור הימני בסרטונים כל יממה בעד הגוש. 

"התירוץ שכביכול עוסקים ברפורמה… כל שרי הממשלה עוסקים ברפורמה? ההצלחה הגדולה של מתנגדי הרפורמה זה במסגור השיח. הם עוברים מנושא לנושא. זה לא רלוונטי".

גדסי: "אי אפשר לומר כל פעם נשים את זה בצד ונחכה אולי המחאות יירגעו. אברימי צודק שנתניהו כרגע נגרר. הוא מבין רק כוח. חוק הגיוס יעבור רק אם זה יוצמד לתקציב. אברך אחד כבר אמר לי – אם ישוו את תנאי החינוך יצמחו לי שערות בכף היד. עברו מאה ימים לממשלה ולא קרה כלום".



0 תגובות